O tom, že mívají různí obchodníci a další podnikatelé někdy problémy kvůli nedostatku zákazníků, víme všichni. To je něco, s čím už se většina z nás někdy setkala, a to v lepším případě jenom u někoho jiného. Ovšem kdekoho by možná ani ve snu nenapadlo, že se mohou tytéž problémy týkat i podnikatelů internetových. A vidíte, přece se jich to týká. A to navzdory tomu, že by měli být takového rizika zbaveni vzhledem k tomu, kolik má internet uživatelů a tedy lidí, kteří by mohli nakupovat u internetových obchodníků víc než hojně.
Internet se sice může pochlubit velkým množstvím svých uživatelů, jenže ani to není pro internetové podnikatele záruka toho, že si na sebe vždycky vydělají. Protože nikdo nemůže automaticky očekávat, že všichni ti uživatelé z celého světa zamíří zrovna na web toho, kdo by je potřeboval. A tak jsou tu sice internetové obchody, které se těší velké pozornosti zákazníků, ale zrovna tak jsou tu i ty opomíjené, po kterých třeba nikdo ani nevzdychne.
A co mají dělat provozovatelé e-shopů, kteří si na sebe chtějí a samo sebou i potřebují vydělat, jenže jim k tomu chybí právě ona nezbytná návštěvnost? Jak to mají zařídit, aby i do jejich e-shopu proudil dostatek lidí a oni si tak na sebe vydělali?
Odpověď už je dnes známá. Návštěvnost jakéhokoliv webu lze zvýšit třeba i tím, že si člověk zajistí pro svoji internetovou nabídku optimalizaci pro internetové vyhledávače. A je tomu tak proto, že právě optimalizací lze dosáhnout žádoucího posunu vpřed ve vyhledávačích. A čím lépe si web ve vyhledávačích stojí, tím více má i návštěvníků, i nadějí na dosahování zisků.
U e-shopů založených na platformě Shopify SEO nesporně pomáhá zvýšit návštěvnost, i u e-shopů založených na platformě Webflow SEO pomáhá dosahovat co nejlepší pozice v internetových vyhledávačích, od níž lze očekávat vzestup návštěvnosti. A návštěvnost rovná se naděje.